Facebook Pixel

Porsche 912 | Porsche Fører-siderude bag udskiftning

Udførte opgaver

BMW 5 Serie Siderude Udskiftning Anmeldelse

Theis

ud af 5 stjerner

BMW 5 Serie Siderude udskiftning

Billund

Rude blev skiftet hurtigt og til den aftalte tid.

Hyundai i10 2018 Fører-siderude bag udskiftning Anmeldelse

Mark

ud af 5 stjerner

Hyundai i10 2018 Fører-siderude bag udskiftning

Aarhus

En rigtig sød og flink montør der var ude og sætte en ny siderude i bilen.

Citroen C4 2011 Fører-siderude bag udskiftning Anmeldelse

Claus

ud af 5 stjerner

Citroen C4 2011 Fører-siderude bag udskiftning

Hele oplevelsen var super positiv. Kan kun anbefales.

Kia Rio 2012 Fører-siderude Anmeldelse

Lasse

ud af 5 stjerner

Kia Rio 2012 Fører-siderude bag

Aarhus

God service. Bestillingen via deres hjemmeside var enkelt og overskueligt.

Citroen C1 2021 Fører-siderude bag Anmeldelse

Andreas

ud af 5 stjerner

Citroen C1 2021 Fører-siderude bag

Sideruden fixet på hjemadressen som aftalt.

Suzuki Swift 2007 Udskiftning af fører-siderude bag Review

Mikkel

ud af 5 stjerner

Suzuki Swift 2007 Udskiftning af fører-siderude bag

Yderst tilfreds med udskiftningen af bilens siderude,. Blev taget godt imod på værkstedet.

Kia Picanto 2005 Udskiftning af fører-siderude bag Review

Sami

ud af 5 stjerner

Kia Picanto 2005 Udskiftning af fører-siderude bag

De skiftede sideruden på min søsters bil i mandags. Der var ingen problemer med at få tid.

Hyundai I30 2010 Udskiftning af fører-siderude bag Review

Georg

ud af 5 stjerner

Hyundai I30 2010 Udskiftning af fører-siderude bag

En god og kompetent udskiftning af min siderude.

BMW X5 Siderude Anmeldelse

John

ud af 5 stjerner

BMW X5 Siderude

Super flink montør, hurtig respons og den rigtige pris.

Audi A6 Udskiftning af Forrude Anmeldelse

Jimmy

ud af 5 stjerner

Audi A6 Siderude

En yderst behagelig montør der var serviceminded, informativ og punktlig. Udførrelsen af arbejdet v…

Vi er de hurtigste og mest pålidelige til Porsche 912 fører-siderude bag udskiftning

Når du vælger os til udskiftning af din bilrude, får du en certificeret ekspert, der monterer den med præcision. Vi anvender kun autoruder i OE-kvalitet, hvilket sikrer et resultat, der lever op til bilens originale standarder. Din fører-siderude bag udskiftning bliver altid skiftet med fokus på både kvalitet og nøjagtighed.

Vores engagerede supportteam er klar til at hjælpe dig med din bestilling og besvare alle spørgsmål. Din erfarne rudemontør guider dig trin-for-trin gennem hele processen – fra første kontakt til færdig udskiftning – så du kan føle dig tryg og sikker på, at din bil er i de bedste hænder.

Porsche 912 fører-siderude bag udskiftning installeret der, hvor din bil holder parkeret

Vi tilbyder landsdækkende service, og i langt de fleste tilfælde kan vi klare udskiftningen allerede dagen efter din bestilling. Det betyder, at du hurtigt og effektivt kan komme tilbage på vejen uden unødvendige forsinkelser.

Få en pris på din fører-siderude bag udskiftning til Porsche 912 og bestil online i dag

  • Landsdækkende og fleksibel service
  • OE-kvalitetsglas for maksimal holdbarhed
  • Døgnåben kundesupport
The Porsche 912 is a sports car by Porsche AG of Stuttgart, Germany produced for the 1965 through 1969 model years. The 912 is an entry-level variant of the 911. Like the 911, the 912 was offered in Coupé and Targa body styles. The 912 is a nimble-handling compact 2+2 fitted with a 1.6-liter air cooled 4-cylinder flat-4 from the last of the 356s though slightly detuned to 102 SAE horsepower at 5800 rpm.[2] The 912 is capable of up to 30 miles per US gallon (7.8 L/100 km; 36 mpg‑imp) fuel economy. This combination is possible because of the high-efficiency boxer engine, low drag, and low weight. Priced at $4,700, the 912 initially outsold the 911, boosting the manufacturer's total production until success of the 911 was assured. More than 32,000 912s were built from April 1965 to July 1969. The 4-cylinder 914 superseded the 912 as Porsche's entry-level model for the 1970 through 1975 model years. In 1976, The 912 enjoyed a one-year revival with the U.S.-only 912E powered by the 914-derived 2.0-liter VW "Type 4" flat 4 with Bosch L-Jetronic fuel injection delivering 90 SAE horsepower at 4900 rpm. Just 2,092 912E Coupés were built from May 1975 to July 1976.

Spørgsmål og svar

Folk der har valgt bilmodel spørger