værksted

Du har valgt at forsikre din bil og du har frit værkstedsvalg. Topdanmark løber fra dette løfte og sætter sig selv i en af to situationer, fortæller indehaver og ejer af Rudefix.dk Omar Nordsve som skifter bilruder i hele Danmark.

1. Falsk markedsføring

2. Nægter betaling til os som udfører arbejde for deres kunder

Topdanmark har ikke ville betale kunders regninger og kunder modtager derfor kravet om betaling, Trods gyldig dækning via deres forsikring. Kunderne må så rette kravet til deres selskab som i sidste ende må tage kampen i ankenævnet eller betaler udlægget.

Topdanmark mener at vi skal henvise kunder til vores konkurrenter. Omar Nordsve fra Rudefix har klart og tydeligt afvist, at henvise hans kunder til konkurrenter, som ikke kan levere samme 5 stjernet service kundeservice.

Så længe Topdanmark reklamerer med frit værkstedsvalg så længe vil Omar Nordsve blive ved med at yde top service til alle kunder og her iblandt er kunder som er forsikret hos Topdanmark ingen undtagelse for god service.

Årsagen til twisten skal findes i en gammel misforståelse om, hvordan man præsenterer sig som samarbejdspartnere og her mener Omar Nordsve at der er tale om en misforståelse men Cheftaksator Per Poulsen har værdier som jeg håber er for egen regning og ikke repræsenterer Topdanmarks fine og højt respekteret forretning.

Omar Nordsve har forsøgt at forsone og men Topdanmarks cheftaksator Per Poulsen holder fast ved den selektive boykot af Rudefix som i sidste ende sætter Topdanmarks markedsføring om “frit værkstedsvalg” på prøve som jeg ser det.